Capisce i materiali di carburo cementatu

U carburu cementatu hè un materiale di lega fattu di cumposti duri di metalli refrattarii è metalli di legame per via di u prucessu di metallurgia di e polveri. Di solitu hè fattu di materiali di legame relativamente morbidi (cum'è u cobaltu, u nichelu, u ferru o una mistura di i materiali sopra menzionati) più materiali duri (cum'è u carburu di tungstenu, u carburu di molibdenu, u carburu di tantalu, u carburu di cromu, u carburu di vanadiu, u carburu di titaniu o e so misture).

U carburo cementatu hà una seria di proprietà eccellenti, cum'è alta durezza, resistenza à l'usura, bona resistenza è tenacità, resistenza à u calore, resistenza à a corrosione, ecc., in particulare a so alta durezza è resistenza à l'usura, chì restanu basicamente invariate ancu à 500 ℃ è anu sempre alta durezza à 1000 ℃. In i nostri materiali cumuni, a durezza hè da alta à bassa: diamante sinterizatu, nitruro di boru cubicu, cermet, carburo cementatu, acciaio à alta velocità, è a tenacità hè da bassa à alta.

U carburo cementatu hè largamente adupratu cum'è materiale per utensili da taglio, cum'è utensili di tornitura, frese, pialle, punte da trapano, frese per alesatura, ecc., Per taglià ghisa, metalli non ferrosi, plastica, fibre chimiche, grafite, vetru, petra è acciaio ordinariu, è ancu per taglià acciaio resistente à u calore, acciaio inox, acciaio ad alto manganese, acciaio per utensili è altri materiali difficili da lavorare.

polvere di carburo

U carburo cementatu hà una durezza, una forza, una resistenza à l'usura è à a corrosione elevate, è hè cunnisciutu cum'è "denti industriali". Hè adupratu per fabricà strumenti di taglio, strumenti di taglio, strumenti di cobalto è pezzi resistenti à l'usura. Hè largamente adupratu in l'industria militare, aerospaziale, machinazione, metallurgia, trivellazione petrolifera, strumenti minerari, cumunicazione elettronica, custruzzione è altri campi. Cù u sviluppu di l'industrie à valle, a dumanda di u mercatu per u carburo cementatu hè in crescita. È in u futuru, a fabricazione di armi è equipaggiamenti high-tech, u prugressu di a scienza è di a tecnulugia d'avanguardia è u rapidu sviluppu di l'energia nucleare aumenteranu assai a dumanda di prudutti di carburo cementatu cù un cuntenutu high-tech è una stabilità di alta qualità.

In u 1923, schlerter di Germania hà aghjustatu 10% - 20% di cobaltu à a polvere di carburo di tungstenu cum'è legante, è hà inventatu una nova lega di carburo di tungstenu è cobaltu. A so durezza hè seconda solu à u diamante, chì hè u primu carburo cementatu artificiale in u mondu. Quandu si taglia l'acciaiu cù un strumentu fattu di sta lega, a lama si consuma rapidamente, è ancu a lama si rompe. In u 1929, schwarzkov di i Stati Uniti hà aghjustatu una certa quantità di carburi cumposti di carburo di tungstenu è carburo di titaniu à a cumpusizione originale, ciò chì hà migliuratu e prestazioni di l'utensili di taglio di l'acciaiu. Questa hè un'altra realizazione in a storia di u sviluppu di u carburo cementatu.

U carburu cementatu pò ancu esse adupratu per fà strumenti di perforazione di roccia, strumenti minerarii, strumenti di perforazione, strumenti di misurazione, pezzi resistenti à l'usura, abrasivi metallichi, rivestimenti di cilindri, cuscinetti di precisione, ugelli, stampi di hardware (cum'è stampi di trafilatura di fili, stampi di bulloni, stampi di dadi è vari stampi di fissaggio. L'eccellente prestazione di u carburu cementatu hà gradualmente rimpiazzatu i precedenti stampi d'acciaio).

In l'ultimi dui decennii, hè ancu apparsu u carburo cementatu rivestitu. In u 1969, a Svezia hà sviluppatu cù successu un strumentu rivestitu di carburo di titaniu. U sustratu di u strumentu hè carburo cementatu di tungstenu, titaniu è cobaltu o carburo cementatu di tungstenu è cobaltu. U spessore di u rivestimentu di carburo di titaniu nantu à a superficia hè solu di uni pochi di micron, ma paragunatu à l'arnesi in lega di a listessa marca, a vita di serviziu hè allungata di 3 volte, è a velocità di taglio hè aumentata di 25% - 50%. A quarta generazione di strumenti di rivestimentu hè apparsa in l'anni 1970, chì ponu esse aduprati per taglià materiali difficiuli da machinà.

cultellu à taglià

Data di publicazione: 22 di lugliu di u 2022